Jumaat, 7 Ogos 2009

AssalamulalaikumWBT...

Hari ini saya akan memaklumkan bahawa saya telah pandai merangkak...saya nak bercerita sikitlah pengalamana saya merangkak nih.....mula-mula tak confinden nk merangkak..tp saya berani....dan kuat semangat tak mengenal erti putus asa...mula-mula saya belajar angkat lutut dan angkat punggung....lama juga tuh mase nk ambil nk boleh pro buat suma tuh....tp berusaha jugak siang dan malam....aku praktis klu siang di bawah bimbingan ayahku..klu mlm aku kekadang praktis sorang ja......aku boleh merangkak....dalam bulan Julai yang lalu....erm bile dh dapat jer kemahiran merangkak nih....aku merangkak lah sekeliling kawasan umah......habis lah seluar aku kotor terutamanya dibahagian lutut..mama aku ape lagi bising lah jugak coz die yang basuh pakaian aku kn....aku rase lah..kebolehan aku merangkak juga didorong oleh walker yang dibeli oleh ayah aku..memanglah tujuan dia bli tuh supaya aku cepat berlajar benda baru....n then akahir sekali dapat berjalan n berlari...skang aku tak sabar lah pulak nk berjalan...my parents help me plessss....so that i can walk n run early....so itulah citer untuk kawan-kawan waktu nih...lain kali aku akan cerita lagi bile aku dah berjalan nanti yer...sayunara.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan